HÖGA SKOR, JAG?

Efter att jag har städat en hel dag så gick jag ner på stan för att köpa en present till Sanne som fyller 18 imorgon!!! Pengarna som jag fick efter städningen hos nr 1 och nr 2 handlade jag snabbt upp (satan!). Hittade ett par ursnygga skor på Åhlens och så hittade jag ett navelsmycke (som gick sönder när jag skulle sätta i det! Jag och smycken hör inte ihop...)!

Skorna är höga, de är inte som conversen som jag är vana vid utan dessa är höga, jättehöga för mig som tycker att det är omöjligt att gå i skor som är högre än normalt. Men, det som var bra med dessa är att det inte är en sådan där jobbig klack som gör att man snubblar hela tiden, så tror nog att jag kommer behålla dem:) Får gå lite med dem hemma så att jag inte ser ut som den där fjortistjejen som inte kan gå i skorna utan bara snubblar runt.. Allt för att ha likadana skor som de stora bloggerskorna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0