EN KOSTSAM DAG I KALMAR



Idag så ställde jag klockan för att jag, mamma och lillebror skulle åka till Kalmar för att shoppa! Och oj vilket ställe vi kom till! Bredvid IKEA så har de öppnat ett nytt köpcenter och bredvid köpcentret så finns det en massa affärer, så det var rena rama drömmen;), fast detta tyckte dock inte lillebror och plånboken.. Lillebror höll på att bryta ihop flera gånger och just nu så ekar det i plånboken, tur att jag ska in och jobba på torsdag så att det finns ljusa tider att se fram emot, haha!

Det var när jag hade köpt fyra små töntiga ringar för 90 kronor som jag gav upp! Då kunde jag inte handla mer.. Dessutom så gick det inte att prova dem i affären och när jag satte på dem i bilen så var de på gränsen till för små! Jag har aldrig varit med om att ringar har varit för små utan isåfall för stora. Så nästa gång får jag se till att köpa storlek S!

Jag köpte en hel del, behövliga saker och några utav dem ser ni på bilderna (som var väldigt otydliga!!!!) Ni får helt enkelt träffa mig om ni vill se mina fina köp! :) Favoriten var skorna... De är jättefina på! Och den färgglada tröjan är fin också, och jeansen, och trosorna, och bikinin.. Allt var fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0