LÖRDAG


Än så länge så har denna lördagen inte gått som planerat! Det började med att mamma kom upp till mig när jag fortfarande låg i sängen och sa att vi hade kommit med på ett pass- Functional Moves och vi stack dit klockan 11.30. Har aldrig gått på det passet innan och tänkte mig att det skulle vara som en dans på rosor, hehe, jag trodde i vilket fall att det inte skulle vara ett hårt pass!

Vi visste att det skulle vara en gästinstruktör som tydligen skulle vara en utav de bästa i landet. Vi kom in och passet började. OJ vad bra han var! Han skulle jag vilja ha som personligtränare- Magnus Ringberg (Länk)! Vilket pass, det var till och med värre än spinning men det var kul! Ja han kan gärna komma och besöka Växjö någon mer gång!

Efter träningen så åkte jag och mamma iväg för att handla och vi kom inte hem förrän två och sen hoppade jag in och duschade och nu sitter jag här! Jag som skulle måla och plugga, nu hinner jag ingenting! Börjar jobba om en timme... Nu måste jag äta någonting också, är jättehungrig!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0