MÅNDAG

Nu har jag varit hemma ett tag efter att har varit i simhallen och simmat med klassen! Peter kör hårt med oss och idag var det riktigt jobbigt att simma, eller att lyda order ska man kanske kalla det... Att jag har en sån fruktansvärd träningsvärk i armarna gör inte det hela så mycket lättare... Imorse så var det faktiskt skönt att känna att man hade varit och tränat igår;) men nu är det inte ett dugg skönt längre..

Nej nu ska jag sluta klaga och se till att få något gjort istället.. Mysa med Stina som ligger i sängen kanske? - Ja! Sen ska jag se till att plugga!

Kommentarer
Postat av: malin

haha! vi har också tänkt den tanken. men det ska nog gå att lösa på något sätt. hehe

2010-03-22 @ 19:22:49
URL: http://malinbrunosson.blogg.se/
Postat av: malin

btw så är det en fin ny header du har skaffat dig;)

2010-03-22 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0