NATTEN KAN VARA LÅNG


Jag tycker inte om när folk klagar på hur sjuka de är och jag tycker verkligen inte om när jag själv gör det men det är faktiskt okej att tycka synd om sig själv när man är förkyld!!! Det är ju är något utav det värsta som finns, man vaknar hundra gånger på en och samma natt av att man är täppt näsa eller på grund av att man är helt torr i munnen, ja eller både och.

Ja nu är jag uppe i alla fall och solen skiner och snart ska jag gå ut en lång runda med Stina, jag börjar klockan 14.35 så jag har lite tid på mig;). Efter skolan sen så ska jag hem till Tobias farmor för att städa och sen ska jag vidare hem till mig för att plugga... Trist!


PS. Att kräkas är en nära döden upplevelse så det är värre än att vara förkyld förresten... Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0