PLANERING

Gestaltpsykologi hit och gestaltpsykologi dit, jag är trött.. Måste göra upp en planering över hur jag ska plugga denna veckan, det är trots allt ganska så mycket! Skönt att gå och lägga sig nu i alla fall och titta lite på webbtv:) Känns som att det var längesen jag gjorde det nu... Brukar ju göra det varje kväll? Märkligt.

Imorgon så bli det sovmorgon till klockan tolv! Sen så börjar matte och så har vi det i en timme och sen har jag och Thilde ett hål medans de andra går på Historia. Sen så börjar Omvårdnadslektionen, kommer säkert gå igenom det som ska vara med på provet nästa vecka, heja! Hjärt- och kärlsjukdomar. Känns som att vi redan har haft prov på det två gånger dock så det kommer nog gå bra. Sen så måste jag plugga till psykologiprovet också, bara G-prov i och för sig men man vet aldrig med Mathias prov... Förra provet med honom som skulle vara busenkelt var faktiskt svårt (fast jag klarade det), så får se till att lära mig lite om gestaltpsykologi snart!

På måndag så ska vi prata på svenskan också, just det... Bellman är min gubbe, ska försöka lära känna honom lite och prata om honom sen i en grupp i fem minuter.

Jag tror att jag har pratat för lite idag eftersom jag skriver så mycket... Så nu ska min hjärna få vila lite och lägga sig i sängen, ska bli skönt för både den och för kroppen. Känner fortfarande av att jag har tränat... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0