SKRÄCKUPPLEVELSE

Om sex timmar så ska jag kliva upp ur sängen, jippi! Sitter med omvårdnadsböckerna framför mig och känner att jag inte kan någonting... Jag tar det som en positiv grej ändå eftersom på varje prov när jag har känt att jag inte kan någonting så har jag fått MVG! Så, troligen så kommer det gå bra. Känner dock att jag nöjer mig med ett VG denna gången då det har varit så himla mycket på den senaste tiden vilket har gjort att man inte har orkat lägga ner så mycket energi på skoluppgifterna! Det får gå som det går helt enkelt och hoppas på det bästa vilket kommer vara VG!!! 

Handledarkursen gick över tiden och vi kom hem sent. De där timmarna var en sann skräckupplevelse och jag kände ett antal gånger att jag aldrig vill ta körkort och mamma kände att hon inte ville övningsköra med mig något mer. Får se till att få det där tillståndet så fort som möjligt så att jag kan sätta igång med mardrömmen för i september så ska jag ha körkort!! Orkar inte dra ut på det längre än så! Att snittet på körlektionerna ligger på 16,1 känns inte så där jättebra dock. Aja, nu ska detta inte hålla mig vaken längre och jag ska snart börja göra iordning mig för sängen! Klockan är för mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0