TORSDAG

En lång dag, många lektioner, mycket kunskper och kom hem för att lägga mig i soffan för att sova någon timme. Vaknade kl sex och då började jag hänga in alla kläder som har hängt på altanen nu i några dagar. Klockan sju så stack jag och mamma till simhallen för att träna step/core, sen så blev det dusch och bastu efter det och så kom jag hem, åt mat och nu ligger jag på min sovplats; soffan. Stängde av datorn men fick sätta på den igen så nu blev det senare än planerat! Nu ska jag titta på Navy CIS som Thilde tipsade om! Ibland är det allt mysigt att ha en tv framför sig när man ska sova.

Imorgon så blir det veckans första sovmorgon, börjar klockan ett, skönt. Nu ska jag krypa ner igen. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0