TORSDAG


Lite bilder från igår i arbetsrummen... Thilde tar som Vanligt hem guldstjärnan på Världens snyggaste kvinna!
Måste dock tillägga att vi alla var ganska så äckliga den dagen som hade tillbringat tiden i ett stall! Arbetsrummen stank häst och vi kände oss allmänt fula.. Ekelund och Ronny Bonny var fräsha, som vanligt (punkt punkt punkt)...

Idag har jag springit ett varv runt sjön, cyklat två varv runt sjön och simmat 30 längder. Sen Gick jag och Thilde upp till Tipshallen för att kolla in DAG X- och vi sa hejdå till Malin som åker till Norrland idag med sin boyfriend och är borta i TIO dagar! Detta innebär att jag får ta hand om Thilde lite extra. Lilla fina Thilde! Hehe:) 

PS. Thilde påminde mig om att det var temadag igår och att vi inte alls åkte till stallet på grund av Natur och Friluftslivskursen. Vilket innebär att det inte hade gjort någonting om jag hade skitigt i att hoppa på den där stooora hästen! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0