TORSDAG

Dagen har varit lång... Började klockan åtta och kom hem sent! Var på universitetet där det fanns många människor på grund av en massa företag som höll hus där. Vi hade ju inget företag men vi tog istället hand om de stressade människorna genom massage. Så de fick komma till oss så masserade vi dem... Man var lite slut i armen när man kom hem!

Skrev ju i ett inlägg hur mycket jag hatar att spy, ikväll fick jag för det... Jag har inte spytt men jag mår så illa. Möjligen (hoppas på) att det är godisen som jag äter, det känns inte riktigt bra att äta dem! Sen känner man härliga tarmrörelser och små ljud när man ligger här och försöker koncentrera sig efter att man har sovit i två timmar... Suck, jag vill gå och lägga mig!! (Skönt att vi bara har en lektion imorgon och att vi börjar vid två-tiden, det är tufft att börja skolan efter fem veckors praktik, tycker att de flesta snorar och snyftar i klassen;)!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0