TRÄNING

Det luktar varmt ute, hur nu det luktar.. När man är utomlands så luktar det varmt och annorlunda och idag så luktar det precis likadant, bara att det brukar vara lite varmare när man åker på semester:) Härligt...

Idag har jag hunnit träna i en timme, spinning. Det är nog den värsta träningen som finns, man svettas överallt och benen darrar när man går därifrån. När man sen hoppar på cykeln för att ta sig hem igen så känns allting lite lagom hopplöst och vägen hem känns som en evighet..

Nu ska jag in till grannen för att städa lite, får se om han vill ta ut alla mattor och få det vårstädat på riktigt men jag hoppas att han vill vänta med det tills om två veckor för jag orkar inte riktigt idag, men o andra sidan så är det perfekt väder till det men det är det nog om två veckor också;)! Det är lite jobb med att vårstäda ett helt hus.. Sen så ska jag cykla till Araby för att städa där. Ja och sen så ska jag cykla hem för att återhämta mig lite och sen så cyklar jag till Thilde!

Hej och hå vilken cykeldag det kommer bli idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0