STINAS OCH MINA ROLIGA PROMENADER TILLSAMMANS



Det är ingen utmaning att lägga in sådana här pratbubblor, jag vet precis vad Stina tänker och jag vet ju självklart vad jag själv tänker och framförallt, säger! När jag har gjort pratbubblorna och sparat bilden så blir det dock krångligt om man ser att man har gjort stavfel eller skrivit helt märkligt, som jag själv inte förstår.

Har sett på de andra pratbubblorna som jag har gjort att jag har hoppat lite med mellanrummen och att jag har skrivit lite stavfel och så vidare men det får ni stå ut med för tydligen så orkar jag inte (omedvetet) läsa igenom vad jag har skrivit innan jag sparar... :P Så, ha förståelse! Det är alltid lätt att vara efterklok. (Som om stavfel och osammanhängande text är hela världen;))

Ordlista:
Aparat = Ingen Apa-rat utan en Apparat!
(Jag litar på er förmåga om erfarenhet som Lagen om erfarenhet säger i Gestaltpsykologi, hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0