MED SMAK AV SOMMAR, VANILJ OCH CHOKLAD

Nu har jag bakat favorit muffinsen! "Lättgjorde muffins med smak av vanilj och choklad" Tänkte dekorera de fina med grädde och jordgubbar men eftersom jag inte är så förtjust i grädde så fick det bara bli jordbubbar;) - Det är ju inte helt dumt!

Att jag nästan alltid äter mig mätt på smeten gör att man inte alltid är lika sugen på muffinsen när man har bakat klart som man är innan man bakar! Men denna gången så hade jag faktiskt ingenstans att göra mig av med smeten då plåten var full! - Sen så var det inte så mycket smet kvar heller, haha... :)

Imorgon så ska vi nämligen på utflykt igen med kursen Natur och Friluftsliv, en härlig kurs! Förra veckan så åkte vi pulka (som dock blev lite misslyckat för min del då jag hade missat tiden, så mina planer med utflykten gick inte riktigt som planerat) och imorgon så ska vi ut till Araby och rida! Haha, det kommer bli jättekul, en heldag i stallet med fika och med grillad korv. Mysigt!

Ta med dig kameran Hanna! :)

Kommentarer
Postat av: malin

åh shit. jag tror du nyss tog livet av mig. fattar dock inte hur du inte kan vilja ha grädde på ;)grädde är det godaste man kan ha till bakverk. mmmmm<3



men ja,bra att du sparar en sån här muffins till mig. tack julia! :D

2010-03-24 @ 09:09:12
URL: http://malinbrunosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0