GAMLA TIDER

Ja anledningen till varför jag just nu (några timmar sen) har gjort en ny blogg (en sån där impulsgrej när man inte har så mycket för sig) är för att jag helt enkelt tröttnade på denna superseriösa bloggen. Inget illa menat Gamla Julia men om någon vecka kommer jag säkert få min energi tillbaka och uppdatera varje dag (hehe, not)!

Nej den bloggen som jag just nu (för några timmar sen) skapade är till för meningslösa inlägg, fula och (o)seriösa bilder, ja och den "där" roliga informationen om vad som händer i mitt liv. Jag har absolut inte tänkt att ta bort denna bloggen utan den ska finnas kvar som ett fint minne. Ja hur mycket energi har jag inte lagt ner på den? Väldigt många..! (Men det har faktiskt varit riktigt kul och tack vare bloggen så har jag 1000-tals bilder från mitt liv 2009-2010 och det är faktiskt jättekul!)


Nu ska jag ta och logga in på mitt andra bloggkonto, hehe! CIAO!

Kommentarer
Postat av: =)

Va heter din nya blogg? =)

2010-06-01 @ 17:54:49
Postat av: Anonym

http://itstimeforjulia.blogspot.com :D :D

2010-07-27 @ 19:57:44
URL: http://itstimeforjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0