VÄNNER

Jag tycker om mina vänner väldigt mycket, oavsett om de är dumma i huvudet (som någon är) eller smarta som Swartling (som ingen i och för sig är...)! Oavsett om de har blåa eller bruna ögon, eller något där emellan så är de fina. De är snälla och omtänksamma och väldigt underbara.

Jag är vanligtvis inte den som brukar säga till personer hur mycket jag tycker om dom.. Förra fredagen så berättade jag för fina Thilde, hehe:) (det var på tiden!) Men jag får bli bättre på det, och det får nog alla bli kan jag tycka! För fina ord skadar ju aldrig, eller hur?:)  ..och att ta mer bilder på dessa underbara människor får jag också bli bättre på!!

KÄRLEK





Kommentarer
Postat av: Lina

doselidosen! du är fin du med <3

2010-05-10 @ 09:47:49
URL: http://linamidenius.blogg.se/
Postat av: malin

julia julia julia. måste säga att jag nog tycker om dig en aning också ;) hihihi <3

2010-05-10 @ 12:11:41
URL: http://malinbrunosson.blogg.se/
Postat av: thilde

du är fin du julia! :)<3

2010-05-10 @ 13:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0